Tüm Ürünlerde Kargo Bedava!
Tüm Ürünlerde Kargo Bedava!
Tüm Ürünlerde Kargo Bedava!

İptal ve İade Politikası

Cayma Hakkı

6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği gereğince, siparişinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde hiçbir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahipsiniz.


İade Süreci

İade sürecini kolayca başlatmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:

  1. Bize Bildirin: 14 günlük süre içerisinde, sipariş numaranız ve iade etmek istediğiniz ürün bilgisiyle birlikte [[email protected]] adresine bir e-posta göndererek iade talebinizi bize bildirmeniz yeterlidir.
  2. Ürünü Hazırlayın: İade edeceğiniz ürünü, faturasıyla birlikte, orijinal ambalajı ve aksesuarlarıyla eksiksiz ve hasarsız bir şekilde paketleyin.
  3. Ücretsiz Gönderin: Anlaşmalı kargo firmamız ile, size e-posta ile ileteceğimiz iade kodunu kullanarak ürünü tamamen ücretsiz olarak bize gönderebilirsiniz. Anlaşmalı kargomuz dışında bir firma ile gönderim yapmanız durumunda kargo ücreti sizin tarafınızdan karşılanacaktır.


Değişim Süreci

Farklı bir beden veya ürün ile değişim yapmak isterseniz, yukarıdaki iade adımlarını izleyerek bize göndereceğiniz e-postada, talebinizi ve istediğiniz yeni ürünün bilgilerini belirtmeniz yeterlidir. Müşteri temsilcimiz süreçle ilgili size yardımcı olacaktır.


İade ve Değişim İçin Genel Koşullar

İade veya değişim talebinizin sorunsuz bir şekilde tamamlanabilmesi için ürünün;

  • Tekrar satılabilirliğini koruması,
  • Kullanılmamış, yıkanmamış ve tadilat görmemiş olması,
  • Orijinal etiketlerinin üzerinde olması gerekmektedir.

Önemli Not: Ödeme yönteminiz ne olursa olsun (Kredi Kartı, Havale/EFT vb.), yasal cayma hakkınız geçerlidir.


Ücret İadesi

İade ettiğiniz ürün bize ulaştıktan sonra, yukarıdaki koşullara uygunluğu kontrol edilir. Talebiniz onaylandığında, ürün bedeli yasal süre olan 14 gün içinde ödeme yaptığınız yönteme göre hesabınıza iade edilir. İadenin hesabınıza veya kartınıza yansıma süresi, bankanızın işlem süreçlerine bağlı olarak değişiklik gösterebilir.


Hasarlı veya Yanlış Ürün Gönderimi

Siparişinizi teslim alırken kargo paketinde bir hasar (yırtık, ezik vb.) fark ederseniz, lütfen kargo görevlisine tutanak tutturarak paketi teslim almayınız.

Eğer tarafımızdan kaynaklanan bir hata ile size yanlış veya kusurlu bir ürün gönderildiyse, tüm kargo masrafları tarafımıza ait olacak şekilde iade veya değişim sürecini en hızlı şekilde tamamlayacağımızdan emin olabilirsiniz. Bu durumda bizimle iletişime geçmeniz yeterlidir.


Her türlü soru ve talebiniz için bize [email protected] adresinden veya 0535 018 44 77 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.

logo